اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعاتی از نمایشگر گوشی ویوو ایکس ۱۰۰s

ویوو گوشی‌های هوشمند پرچمدار X100 را در نوامبر گذشته معرفی و عرضه کرد. با این حال، برند در همان رویداد از X100 Pro+ پریمیوم‌تر در خط تولید رونمایی نکرد. رونمایی به تعویق افتاد و اکنون پیش بینی می‌شود که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ راهی بازار شود. اکنون، افشاگر چینی Digital Chat Station جزئیاتی در مورد گوشی‌های آینده ویوو ایکس ۱۰۰s به اشتراک گذاشته است.

DCS به صراحت نام گوشی‌های پرچمدار آینده Vivo را فاش نکرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، یکی از دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش ۱.۵K با نوردهی ۲۱۶۰ هرتز PWM و فرکانس بالا خواهد بود، در حالی که دستگاه دیگر دارای صفحه نمایش ۲K سامسونگ E7 با کاهش نور ۱۴۴۰ هرتز PWM خواهد بود. انتظار می‌رود این دو دستگاه X100s و X100 Pro+ باشند. DCS همچنین اضافه می‌کند که پرچمدار آینده Vivo دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT 900 یک اینچی، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

گزارش قبلی نشان داد که ویوو X100 Pro+ ممکن است با فناوری ارتباطات ماهواره‌ای عرضه شود. این دستگاه طراحی مشابه X100 و X100 Pro خواهد داشت. در داخل، طبق گزارش‌ها، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4 خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویوو ایکس ۱۰۰s در نزدیکی

در همین حال، شایعه شده است که ویوو X100s به چیپ Dimensity 9300 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات یا ۸۰ وات مجهز شده است. گفته می‌شود که این دوربین دارای دو سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی است. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد.

ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی های هوشمند، لوازم جانبی گوشی های هوشمند، نرم افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد.

ویوو با تمرکز بر ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران خود، فناوری شباهت زیاد به اصل را در گوشی های هوشمند خود توسعه داده است. این شرکت همچنین نرم افزارهای مختلفی را برای گوشی های هوشمند خود توسعه داده است، از جمله اپ استور ویوو، آی منیجر و یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید اختصاصی به نام فانتاچ اواس.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا