اخبار تکنولوژی

گزینه رنگی جدید پیکسل بادز پرو لو رفت

رنگ‌های جدید هدفون پیکسل بادز پرو تنها چند روز قبل از رویداد پاییزی گوگل در روز ۴ اکتبر، جایی که گمان می‌رفت فاش شوند، به بیرون درز کرده است.

این اطلاعات از The Tech Outlook منتشر شده و چندین تصویر نزدیک از محصولات را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر شامل برخی تصاویر تبلیغاتی و بازاریابی هم می‌شوند.

خارج از رنگ‌های جدید، هیچ چیز جدیدی برای دیدن وجود ندارد. اینها همان Pixel Buds Pro هستند که از قبل در دسترس قرار گرفتند.. با این حال، اگر هیچ یک از گزینه‌های رنگی قبلی را دوست نداشتید، قطعا مدل جدید می‌تواند نظر شما را جلب سازد.

پیکسل بادز پرو در رنگ جدید

پیکسل بادز پرو

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که دستگاه‌های آینده گوگل دارای گزینه رنگ آبی آسمانی خواهند بود. اما به نظر می‌رسد که چنین نخواهد شد. در مقابل، رنگ آبی خلیج نامیده می‌شود. رنگ سفید محصولات پیش رو با توجه به جزئیات لو رفته قرار است پرسلن نامیده شود. اگرچه این تعجب آور نیست زیرا گوگل پیشتر از این نام برای برخی از محصولات دیگر خود استفاده کرد.

هیچ اطلاعات جدیدی در مورد این هدفون آینده به جز نام رنگ وجود ندارد. اما انتظار می‌رود قیمت و در دسترس بودن همان گزینه‌های موجود باشد.  در  پیش بینی شده گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جدید را علاوه بر پیکسل واچ ۲ در کنار این رنگ‌های جدید هدفون معرفی کند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست و چه محصولاتی را در رویداد ۴ اکتبر به نمایش درخواهد آورد. سری پیکسل ۸ این شرکت شامل دو مدل پرو و استاندارد شده که از طراحی شیک و ویژگی‌های قابل توجه بهره می‌برند.

در دیگر خبرها گوگل به معرفی گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل ۸ خود نزدیک می‌شود. سری پیکسل ۸ در ۴ اکتبر ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. اما جدا از مدل‌های پریمیوم، انتظار می‌رود این شرکت در آینده نیز گوگل Pixel 8a مقرون به صرفه‌تر را معرفی و عرضه کند.

اکنون، یک افشا جدید، طراحی مدل Pixel 8a را فاش کرده است، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم. این افشا توسط Abhishek Yadav، کارشناس اطلاعاتی، که تصاویر زنده از دستگاه آینده را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته بود، بدست آمد. با نگاهی به تصاویر، پیکسل ۸a با رنگ آبی روشن دیده می‌شود.

Abhishek در توییت خود اعلام کرد که Pixel 8a دارای اسم رمز Akita است و با چیپست اختصاصی Tensor G3 غول موتور جستجو همراه خواهد شد. تصاویر زنده فاش شده، نگاهی اجمالی به دستگاه از کنار، جلو و پشت به ما ارائه می‌دهند. ما می‌توانیم یک حفره دوربین سلفی وسط نمایشگر دستگاه مشاهده کنیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا