اخبار تکنولوژی

گلکسی‌ بادزهای سامسونگ با قابلیت‌های Galaxy AI هماهنگ می‌شود

به‌روزرسانی جدید سری Galaxy Buds سامسونگ برای تجربه صدایی فراگیر و هوشمند

سری Galaxy S24، جدیدترین پرچمداران سامسونگ هستند که با فناوری پیشروی Galaxy AI خود، فرصت‌های تازه‌ای را برای ارتباط با فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان فراهم کرده‌اند. به لطف هوش مصنوعی تعبیه شده در این دستگاه‌ها، دیگر موانع و محدودیت‌های زبانی خاصی وجود ندارد و به راحتی می‌توان در هر مکانی با زبان‌های مختلف مکالمه برقرار کرد.

حالا، با ارائه آخرین به‌روزرسانی‌های سری Galaxy Buds سامسونگ، این ویژگی‌های هوشمند، روان‌تر و یکپارچه‌تر از همیشه در اختیار شما قرار می‌گیرند.

ارتقای Galaxy Buds سامسونگ به طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی، علاوه بر ارائه یک تجربه صدای شفاف و رسا، شما را به قلب اکوسیستم گلکسی متصل می‌کند. فرقی ندارد که می‌خواهید این هدفون‌ها را به گوشی‌های سری Galaxy S24، لپ‌تاپ‌های سری Galaxy Book4، تلویزیون‌های سامسونگ و یا هر دستگاه دیگری متصل کنید، قابلیت‌های کاربردی و هوشمند جدید آنها، به شما کمک می‌کنند صداهای دنیای اطراف خود را بهتر از همیشه بشنوید.

مکالمه‌ای بدون مرز

اگر شما هم از گم شدن بین کلمات مختلف هنگام ترجمه یک مکالمه به زبان دیگر خسته شده‌اید، مترجم همزمان سری Galaxy S24 سامسونگ به کمک شما می‌آید تا کار را برایتان آسان‌تر کند. مترجم هوشمند این سری به شما امکان می‌دهد در هر مکانی بتوانید با هر کسی که می‌خواهید مکالمه کنید. البته این ارتباط بدون مرز هوشمند، با Galaxy Buds بسیار بهتر و بهینه‌تر می‌شود.

  • Interpreter: «مترجم» (Interpreter) هوش مصنوعی سامسونگ در سری Galaxy S24 می‌تواند با ارائه ترجمه همزمان، ارتباطات شما را بهبود ببخشد تا به هر زبانی که می‌خواهید صحبت کنید. با اتصال گوشی به Galaxy Buds این قابلیت بهینه‌تر از همیشه می‌شود و امکان تفکیک صدای اصلی و ترجمه شده در حین مکالمه فراهم خواهد شد. در این حالت، ترجمه‌ها به طور مستقیم و از طریق هدفون به شما می‌رسند، در حالی که فرد مقابل، صدای اصلی را از بلندگوی گوشی‌تان می‌شنود. چنین امکانی به شما کمک می‌کند تا بهتر روی مکالمه تمرکز کنید و نیازی به جابجایی دستگاه برای شنیدن بهتر صدای ترجمه شده نخواهید داشت. علاوه بر این، می‌توانید در طول مکالمه، بدون زحمت و نیاز به تنظیم دستی، ترتیب حرف‌ها و گفته‌ها را با ضربه زدن روی بادزها تغییر دهید.

 

اتصال پیشرفته در سراسر اکوسیستم سامسونگ

آخرین به‌روزرسانی‌های مربوط به هدفون‌های Galaxy Buds سامسونگ، نه تنها اجازه می‌دهد صدای غنی‌تر و فراگیرتری را تجربه کنید؛ بلکه شما را به‌طور یکپارچه بین دستگاه‌های سراسر اکوسیستم سامسونگ متصل نگه می‌دارد.

  • Auracast: سال گذشته، سامسونگ قابلیت Auracast تلویزیون‌های هوشمند خود را برای Galaxy Buds2 Pro معرفی کرد. این فناوری امکان پخش صدا به صورت بی‌سیم و همزمان برای تعداد زیادی از دستگاه را فراهم می‌کند. بدین ترتیب تلویزیون شما به یک ایستگاه رادیویی مشترک تبدیل می‌شود که می‌تواند صدای محتوا را برای چندین بادز مختلف پخش کند. اکنون با آخرین به‌روزرسانی مربوطه، این ویژگی به گوشی‌ها و تبلت‌های جدید از جمله سری Galaxy S24 نیز اضافه خواهد شد.
  • ۳۶۰ Audio: همیشه بهترین سیستم‌های صوتی می‌توانند شما را در قلب محتوا قرار دهند و حسی واقعی از محیط آن ایجاد کنند. «صدای ۳۶۰ درجه» (۳۶۰ Audio) قادر است فضایی فراگیر و همه‌جانبه خلق کند که بتوانید صدای محتوا را از همه جهات به شکلی حقیقی بشنوید. این قابلیت که قبلا در گوشی‌ها و تبلت‌ها پشتیبانی می‌شد، اکنون برای تلویزیون‌ها نیز در دسترس خواهد بود تا تجربه‌ای شبیه به حضور در سینما را در خانه خود داشته باشید. Galaxy Buds همچنین قادر است با ردیابی حرکت سر شما، یک محیط صوتی واقعا فراگیر برای شما ایجاد کند.
  • Auto Switch: فرض کنید با Galaxy Buds خود در حال تماشای تلویزیون سامسونگ هستید و تماسی دریافت می‌کنید. در این لحظه، قابلیت «جابجایی خودکار» (Auto Switch)، به صورت اتوماتیک اتصال هدفون را از تلویزیون به گوشی گلکسی تغییر می‌دهد و پس از پایان تماس، آن را دوباره به حالت قبل باز می‌گرداند. همچنین به لطف آخرین به‌روزرسانی ارائه شده، سامسونگ این ویژگی را به لپ‌تاپ‌های سری Galaxy Book4 نیز گسترش می‌دهد تا شما بتوانید بدون وقفه از صدای درجه یک بادز خود در سایر دستگاه‌های هوشمند این شرکت لذت ببرید.

 

آینده صدا؛ شفاف‌تر و بلندتر از همیشه

علاوه بر آخرین به‌روزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، ارتقای نرم‌افزاری برای اتصال پیشرفته Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE به تدریج از اواخر فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین سامسونگ به توسعه سری Galaxy Buds خود ادامه خواهد داد تا در هر زمان و مکان و با هر اتصالی، صدایی هوشمند، باکیفیت و یکپارچه را در اختیار شما قرار دهد.

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE سامسونگ به آدرس samsung.com/galaxy-buds مراجعه کنید.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه خود شکل می‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا