اخبار تکنولوژی

گوشی آنر مجیک Vs 2 از راه می رسد

Honor در اوایل سال جاری گوشی Magic V2 را به عنوان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند تاشو معرفی کرد. بزودی این شرکت چینی یک گوشی تاشو به سبک کتاب  عرضه خواهد کرد که به عنوان آنر مجیک Vs 2 شناخته می‌شود.

با قضاوت بر اساس نام، این گوشی هوشمند نسبت به Magic Vs سال گذشته ارتقا یافته محسوب می‌شود. در حالی که زمان برای عرضه رسمی وجود دارد، آنر امروز تصویری دقیق را به اشتراک گذاشته است که Magic Vs 2 را با رنگ آبی درخشان به نمایش می‌گذارد. Bhavya Siddappa، مدیر بازاریابی و ارتباطات جهانی Honor، تصویری را در پلتفرم X به اشتراک گذاشته که در آن Magic Vs 2 جدید را نشان می‌دهد.

این گوشی هوشمند با رنگ آبی که جلوه درخشانی دارد همراه است. سیستم دوربین سه گانه عقب مشابه Magic V2 بوده و طراحی پریمیومی به این مدل بخشید. به سختی می‌توان از روی تصویر تشخیص داد که آیا دستگاه به باریکی Magic V2 خواهد بود که در حالت بسته تنها ۹.۹ میلی‌متر است. با این حال، Magic Vs 2 قرار بوده باریک‌تر از Magic Vs باشد که ضخامتی ۶.۱ میلی‌متری در هنگام باز شدن دارد.

آنر مجیک Vs 2 یک پرچمدار خوش استایل

آنر آماده است تا Magic Vs 2 را در ۱۲ اکتبر همراه ساعت هوشمند Honor Watch 4 Pro معرفی کند، که در این تصویر نیز وجود دارد. انتظار داریم که این گوشی نسبت به Magic Vs سال گذشته تغییرات مختصری در مشخصات داشته باشد. بنچمارک اخیر Geekbench نشان داده که Vs 2 از چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

پیش بینی شده دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک حسگر اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شود. Magic Vs 2 ممکن است از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی کند. جزئیات دیگر در مورد این گوشی هوشمند آشکار نشده و باید تا روز رونمایی منتظر ماند. آنر یکی از زیربرندهای هوآوی بود اما مدتی بعد جدا شد و به شرکت مستقلی تبدیل گشته است.

این کمپانی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرده که دارای ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری قابل توجه هستند. برند چینی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های پریمیومی و قدرتمند پر کند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا