اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو با چیپ Snapdragon 6 Gen 1 در راه است

Vivo در حال آماده شدن برای عرضه اولین نمایشگر چهار خمیده خود در بازار چین است. این دستگاه بزودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گجت اکنون در گواهی ۳C چین مشاهده شده و بزودی باید شاهد معرفی گوشی ویوو با چیپ میان رده جدید کوالکام باشیم.

جیا جیندونگ، معاون ویوو و مدیر کل استراتژی برند و محصول، اطلاعات زیادی مانند تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده سری ویوو Y را فاش کرده است. طبق گفته رسمی، Y300 Pro در آینده نزدیک در چین عرضه می‌شود. Jingdong می‌گوید که سری Y به دلیل بادوام بودن، کاربر پسند بودن و محبوب بودن شهرت جهانی به دست آورده است.

این مجموعه به ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه کرده است. این سری از استراتژی تمرکززدایی برند پیروی می‌کند و آن را در این رده بسیار رقابتی ساخته است. این شرکت با راه‌اندازی Y300 در حال تغییر به سمت استراتژی “جهش جهشی” است. بنابراین، دستگاه آنها مشخصات برتر موجود در دستگاه‌های پرچمدار را ارائه می‌دهد.

گوشی ویوو با چیپ میان رده قوی

با شروع مشخصات، Y300 Pro یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی OLED پیشرو در صنعت با طراحی خمیده میکرو چهارگانه ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که حداکثر روشنایی آن تا ۵۰۰۰ نیت است. این پنل همچنین دارای یک ویژگی محافظت از چشم خواهد بود که از فناوری‌هایی مانند فیلتر نور آبی و ویژگی‌های ضد شوک استفاده می‌کند. این توسط مرکز ملی مهندسی چشم پزشکی و SGS برای محافظت از چشم تایید شده است.

این دستگاه همچنین دارای یک باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. برند ادعا می‌کند که می‌تواند تا ۱۲.۱ ساعت بازی را با یک بار شارژ کامل ارائه دهد. این باتری از فناوری جدید با چگالی بالا استفاده می‌کند که آن را با ضخامت ۷.۶۹ میلی‌متری فوق العاده نازک می‌سازد. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی به همراه شارژ بی‌سیم و معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

در مورد دوربین، یک سنسور عریض اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت. گواهی Geekbench تایید می‌کند که این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 قدرت خواهد گرفت.

در دیگر خبرها چندین گزارش ادعا کردند که ویوو ممکن بوده سری گوشی‌های هوشمند X200 را در اکتبر سال جاری در چین معرفی کند. افشای اطلاعات جدیدتر نشان می‌دهد که به غیر از ویوو X200 و ویوو X200 پرو، ممکن است مدل دیگری نیز وجود داشته باشد که به طور آزمایشی ویوو X200 Mini نامیده می‌شود.

مشاور قابل اعتماد Digital Chat Station امروز مشخصات دوربین یک گوشی جدید را که دارای چیپ Dimensity 9400 است فاش کرد. به نظر می‎‎‌رسد که او می‌تواند در مورد ویوو X200 Pro صحبت کند. در اینجا نگاهی به جزئیاتی که در آخرین افشاگری رویت شد می‌پردازیم. پست در Weibo توسط DCS نشان می‌دهد که X200 Pro شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در سیستم دوربین خود خواهد بود. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید سونی است که از فناوری پردازش ۲۲ نانومتری بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا