اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو T2 Pro بزودی معرفی می شود

طبق گزارش ها، ویوو به دنبال گسترش سبد محصولات میان رده خود در هند است. ظاهراً این شرکت قصد دارد دستگاه جدیدی را در سری T2 معرفی کند که در حال حاضر شامل T2 5G و T2x 5G می‌شود. این گوشی جدید ویوو T2 Pro نام دارد و درست به نام خود، دارای سخت افزار کمی بهبود یافته است که توسط چیپ جدید Dimensity 7200 رهبری می‌شود.

این خبر از سوی ۹۱Mobiles منتشر شده  که به نقل از منابع ادعا می‌کند  این گوشی در پلتفرم بنچمارک AnTuTu امتیاز ۶۰۰۰۰۰ را کسب کرده است. با قضاوت از امتیاز و چیپست، انتظار داریم ویوو T2 پرو قیمتی بالاتر از ۱۰۰ دلار داشته باشد.

این خروجی نشان می‌دهد که ویوو T2 Pro می‌تواند قیمتی مشابه با iQOO Z7 Pro که اخیراً عرضه شده بوده و دارای تراشه Dimensity 7200 است، به فروش برسد. علاوه بر این، گزارش شده  که مدل پرو در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که برای خرید در Flipkart در دسترس است. Vivo همچنین دارای یک شبکه خرده فروشی قوی بوده، بنابراین ممکن است بتوانید آن را از فروشگاهی در نزدیکی خریداری کنید.

ویوو T2 Pro بزودی از راه می رسد

Vivo هنوز تاریخ عرضه T2 Pro را اعلام نکرده است. انتظار داریم در روزهای آینده بیشتر اطلاعاتی فاش شود. به عنوان یادآوری، T2 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ قیمتی معادل ۱۸۹۹۹ روپیه برای نسخه پایه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. T2x دارای چیپ Dimensity 6020 با قیمت ۱۲۹۹۹ روپیه برای نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و ویوو در تلاش بوده با گسترش محصولات میان رده خود در کشورهای بزرگی چون چین و هند، در میان رقبا بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی کرده و بیشتر میان رده‌های این برند توانستند عملکرد فروش قابل توجهی داشته باشند.

پیش بینی شده بزودی اطلاعات کاملی از محصول بعدی ویوو کسب کنیم. اخیرا تبلت میان رده ویوو پد ایر هم معرفی شده که دارای ویژگی‌های سخت افزاری قابل توجه و طراحی جذاب است. این شرکت علاوه بر گوشی هوشمند به تولید دستگاه‌هایی چون ساعت هوشمند، هدفون و تبلت هم می‌پردازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا