اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی S24+ در نسخه ۸ و ۱۲ گیگ رم عرضه می شود

تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ از جمله گلکسی اس ۲۴، گلکسی S24+ و گلکسی اس ۲۴ اولترا هنوز فاش نشده است، اما چندین افشا در فضای مجازی منتشر شده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سری گلکسی اس ۲۴ شاهد افزایش رم خواهند بود. با این حال، ممکن است اینطور نباشد زیرا یک نکته جدید نشان داده که تنها سامسونگ Galaxy S24+ با گزینه رم ارتقا یافته عرضه می‌شود.

لازم به یادآوری بوده که سامسونگ گلکسی اس ۲۳ در دو پیکربندی ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس در دو نوع عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

در همین حال، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا در سه نوع حافظه داخلی ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد.

تاریخ شایعه عرضه سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ ۱۷ ژانویه است و پیش‌سفارش‌ها در همان روز آغاز می‌شود. مشتریانی که این گوشی‌ها را پیش‌سفارش می‌کنند، می‌توانند بین ۲۶ تا ۳۰ ژانویه آن‌ها را دریافت کنند. ظاهراً قرار است فروش آزاد سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ از ۳۰ ژانویه آغاز شود.

گلکسی S24+ توانمندتر از همیشه

پیش‌بینی می‌شود که سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ کمی پس از عرضه جهانی خود به هند راه پیدا کند. برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. این کمپانی اوایل ماه ژانویه پرچمداران جدید را معرفی و عرضه می‌کند. این شرکت در تلاش بوده سبد گوشی‌های خود را با نمونه‌های قابل توجه همراه ساخته تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند.

سامسونگ هر سال نسل جدید پرچمداران را معرفی و عرضه کرده که در نوع خود برجسته هستند. به نوعی سری گلکسی اس برترین و قوی‌ترین مدل‌های این برند بوده که ویژگی‌های قابل توجهی دارند. اطلاعات مختلفی تاکنون از سری اس ۲۴ منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب این برند نرسید.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. در هفته شاهد انتشار خبرهای مختلفی از سری اس ۲۴ هستیم و مدل پلاس هم بخشی از خانواده اس ۲۴ است. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات دستگاه‌های لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بعید است با شایعه رو به رو باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا