اخبار تکنولوژی

نخستین تصاویر گوشی ویوو X200 Pro Mini فاش شد

ما فقط چند روز تا معرفی سری ویوو X200 فاصله داریم و طبق معمول، اطلاعات منتشر شده قبل از رونمایی در حال افزایش است. پس از افشای اطلاعاتی که به قیمت گوشی‌های X200 اشاره کرد، اکنون اولین تصاویر زنده از جمع و جورترین مدل در این سری یعنی ویوو X200 Pro Mini را داریم.

X200 Pro mini یک افزونه جدید جالب از ویوو در خط پرچمدار است، به ویژه با توجه به اینکه تلفن‌های جمع و جور در بازار با مشکل مواجه هستند. به عنوان مثال، اپل به دلیل فروش کم، سری آیفون‌های کوچک خود را به نفع مدل پلاس متوقف کرد. همانطور که گفته شد، هنوز مخاطبانی وجود دارند که از دستگاه‌های جمع و جور استقبال می‌کنند و X200 Pro Mini احتمالاً برای آنها جذاب خواهد بود.

در تصویر زنده، می‌بینیم که دستگاه دارای فرم فشرده است و دارای یک ماژول دوربین گرد در عقب است. اگرچه طراحی تعجب آور نیست، همانطور که قبلاً در افشای اطلاعات قبلی فاش شده بود، می‌تواند اولین نگاه ما به برآمدگی دوربین گوشی باشد. این بخش دارای سه دوربین عقب، از جمله یک ماژول تله فوتو، همراه با تنظیم مورد انتظار زایس است. علاوه بر این، خطوط سفید روی قاب، فلزی بودن آن را تأیید می‌کند. آخرین تصویر همچنین یک اسپیکر و یک پورت USB-C را در پایین نشان می‌دهد.

در مورد مشخصات، گزارش قبلی نشان داد که ویوو X200 Pro mini نسخه کوچک‌تری از مدل بزرگ‌تر X200 Pro خواهد بود. صادقانه بگویم، این در خود نام کاملاً مشهود است. بنابراین Pro Mini دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED با ویژگی‌های سطح پرچمدار، از جمله نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز LTPO و وضوح ۱.۵K خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی از چیپست Dimensity 9400، مشابه X200 و X200 Pro، استفاده کند.

ویوو X200 Pro Mini در نزدیکی

نخستین تصاویر گوشی ویوو X200 Pro Mini فاش شد

Pro Mini همچنین احتمالاً سیستم دوربین Pro را به ارث خواهد برد، که گفته می‌شود شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-818 سونی (اندازه ۱/۱.۲۸ اینچ)، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌شود. سری ویوو X200 احتمالاً با OriginOS 5 مبتنی بر اندروید ۱۵ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که یکپارچه سازی عمیق‌تری با هوش مصنوعی ارائه دهد.

در دیگر خبرها ویوو از نسل جدید پرچمداران خود، سری ویوو X200، در رویدادی در ۱۴ اکتبر چین رونمایی خواهد کرد. کل سری از چهار مدل تشکیل خواهد شد، یعنی ویوو X200 پایه، ویوو X200 Pro mini، ویوو X200 Pro و ویوو X200 Ultra. به جز Ultra هر سه در رویداد اکتبر رونمایی خواهند شد. نسل گذشته سری ویوو X100 با استقبال خوبی از سوی همه، به ویژه برای دوستداران عکاسی مواجه شد، بنابراین همه مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند سری X200 چه نوع شگفتی‌هایی را به همراه خواهد داشت.

امروز بالاخره اولین نگاه خود را به طراحی پایه ویوو X200 داشتیم. تصاویر رسمی نشان می‌دهد که X200 دارای یک دوربین سه گانه با یک ماژول پریسکوپ است. دوربین اصلی IMX921 f/1.57 1/1.56 اینچ، حسگر اولتراواید JN1، حسگر پریسکوپ IMX882 f/2.57  با حسگر ماکرو تله فوتو، پشتیبانی از الگوریتم با وضوح فوق العاده فیوژن ۱۰X دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا