اخبار تکنولوژی

گوشی Realme GT 7 Pro به نمایشگر سامسونگ مجهز است

ویوو به‌تازگی سری X200 را معرفی کرده است. گفتگوها در مورد آن در حال حاضر در سراسر اینترنت اتفاق می‌افتد. اما سری X200 تنها سری پرچم‌دار عرضه‌شده در این ماه نیست. ما صدها دستگاه دیگر مانند وان پلاس ۱۳، سری Xiaomi 15 و Realme GT 7 سری برای عرضه داریم. اطلاعات جدیدی در مورد گوشی Realme GT 7 Pro به صورت آنلاین منتشر شده که برخی از مشخصات آن مانند باتری بزرگ با صفحه نمایش OLED سامسونگ را نشان می‌دهد.

سرویس دهنده معروف Digital Chat Station در Weibo برخی از مشخصات مهم دستگاه آینده ریلمی GT 7 Pro را فاش کرد. طبق این پست، این گجت از فناوری جدید باتری کربن سیلیکونی استفاده خواهد کرد و بنابراین دارای یک باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. باتری کربن سیلیکونی از یک ماده الکترود منفی سیلیکون-کربن استفاده می‌کند که چگالی انرژی بالایی را تضمین کرده بدون اینکه ضخامت زیادی را از بین ببرد. به همین دلیل است که افشاگر همچنین می‌گوید ضخامت بدنه بسیار نازک‌تر از نسل قبلی است.

وی همچنین اشاره می‌کند که این دستگاه از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ترکیب باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی دیوانه کننده خواهد بود، حداقل روی کاغذ چنین به نظر می‌رسد.

Realme GT 7 Pro از صفحه نمایش OLED پیشرفته سامسونگ استفاده می‌کند که منبع اطلاعات از آن به عنوان صفحه نمایش ۱۰۰۰۰ یوانی یاد می‌کند. این صفحه نمایش مصرف انرژی بسیار پایینی را ارائه می‌دهد و نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء خوبی خواهد داشت. شایعات اولیه قبلاً تأیید کرده‌اند که این دستگاه از چیپست موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸ Extreme Elite استفاده خواهد کرد. این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می‌رود لنز زوم تله فوتو پریسکوپ را ارائه دهد.

گوشی Realme GT 7 Pro در نزدیکی

در دیگر خبرها ریلمی در ۱۵ اکتبر دو محصول جدید را عرضه خواهد کرد، یکی گوشی P1 Speed ​​۵G و هدفون TechLife Studio H1. محصول TechLife Studio H1 دارای یک دیافراگم غول پیکر ۴۰ میلیمتری است که صدایی غنی و فراگیر را تضمین می‌کند.

دارای گواهی Hi-Res LDAC بوده که پخش صدای با کیفیت بالا را تضمین می‌کند. این هدفون همچنین جلوه‌های صوتی فضایی ۳۶۰ درجه را ارائه می‌کند و تجربه صدای فراگیر را به وجود می‌آورد. این مدل دارای قابلیت حذف نویز هیبریدی تا ۴۳ دسی بل است که به طور موثر از نویز پس‌زمینه جلوگیری کرده تا کاربران بتوانند بدون حواس‌پرتی روی صدای خود تمرکز کنند.

از نظر طراحی، هدفون دارای روکش فلزی مات براق، بند سر قابل تنظیم برای تناسب سفارشی، دکمه‌های عملکرد آسان، شفت فلزی جمع‌شونده برای قابلیت حمل و بالشتک‌های فوم نرم برای راحتی بیشتر در طول جلسات گوش دادن طولانی است. Realme وعده عمر باتری تا ۷۰ ساعت را با یک بار شارژ می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند بدون شارژ مجدد مکرر از موسیقی خود لذت ببرند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا