اخبار تکنولوژی

اولین تصاویر رندر گوشی Galaxy F05 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ ممکن است در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Galaxy F05 بزودی باشد. قبل از هر اعلامیه رسمی، تصویر رندر آن با رنگ آبی نشان داده شده است.

رندرها گلکسی F05 را با نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه در عقب نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد F05 از طراحی مشابه گوشی‌های سری گلکسی F سامسونگ برخوردار است. به نظر می‌رسد که یک پنل عقب چرمی دارد. انتظار داریم F05 به عنوان جانشین گلکسی F04 سال گذشته عرضه شود.

رندرهای ادعایی گوشی Galaxy F05 توسط ۹۱Mobiles به اشتراک گذاشته شد. رندرهای رسمی نشان از تفاوت‌های جزئی طراحی در مقایسه با F04 دارند. آنها گوشی را در رنگ آبی با بریدگی ناچ روی نمایشگر نشان می‌دهند که دوربین سلفی را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که پنل عقب با روکش چرمی دارد.

به نظر می‌رسد گلکسی F05 دارای دوربین دوگانه عقب باشد. به نظر رسیده این گوشی مانند مدل قبلی خود دارای برآمدگی دوربین باشد و حسگرها به صورت عمودی در کنار فلاش LED قرار گرفته است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست آن قرار گرفته‌اند. مانند گلکسی F04، گمان می‌رود که گلکسی F05 به عنوان یک گوشی ابتدایی معرفی شود. پیشتر در سایت‌های Wi-Fi Alliance و گواهی BIS مشاهده شده بود که نشان می‌داد رونمایی نزدیک خواهد بود.

گوشی Galaxy F05 در نزدیکی

اولین تصاویر رندر گوشی Galaxy F05 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در ژانویه سال گذشته از گلکسی F04 در هند با برچسب قیمتی ۷۴۹۹ روپیه رونمایی کرد. این قیمت تنها برای نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

گلکسی F04 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ (720 در ۱۶۰۰ پیکسل) است و دارای چیپ هلیو P35 مدیاتک در بخش فنی و ۴ گیگابایت رم است. این گوشی از یک دوربین دوگانه عقب متشکل از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. در قسمت جلو، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده که می‌توان آن را تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن را پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها پیشتر مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 که به عنوان (G80SD) نیز شناخته شده، معرفی شد که طبق گزارشات از ۸ آگوست تا ۱۴ آگوست برای پیش فروش در دسترس خواهد بود. این یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که با پوششی بدون تابش بر روی صفحه نمایش همراه شد. ابعاد دقیق مانیتور با پایه ۷۱۹.۷ x 584.6 x 263.5 میلیمتر است. این پنل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد، از انویدیا G-SYNC پشتیبانی کرده و تاخیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) ارائه می‌شود. طبق گزارشات، روشنایی معمولی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد و حداقل روشنایی آن ۲۰۰ نیت است. به عنوان یک پنل OLED، نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور می‌تواند یک میلیارد رنگ را نشان دهد و از پوشش HDR10+ و پوشش ۹۹درصد DCI P3 پشتیبانی می‌کند تا تجربه بهتری از دید را در سناریوهای خاص مانند گیمینگ به کاربران خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا