اخبار

ترازوی شیائومی میجا S400 Pro معرفی شد

ترازوی شیائومی میجا S400 Pro اکنون با قیمت ۱۷۹ یوان (۲۵ دلار) در شیائومی یوپین برای پیش‌سفارش در دسترس است. طبق این پلتفرم، عرضه ممکن است از ۱۸ سپتامبر آغاز شود. در کنار درصد چربی بدن، جنبه‌های مختلفی مانند وزن، ضربان قلب، محتوای آب بدن، محتوای پروتئین، سطح چربی احشایی، توده عضلانی و غیره را اندازه گیری می‌کند.

S400 Pro از شیشه سکوریت شده با پوشش ITO برای جایگزینی طراحی ورق الکترود سنتی استفاده می‌کند و ناحیه قابل اندازه‌گیری وزن از محلی به تقریباً کل سطح ترازو گسترش می‌یابد. برای کسانی که ناآشنا هستند، شیشه سکوریت با پوشش ITO نیز به طور گسترده در نمایشگرهای کریستال مایع، سلول‌های خورشیدی و الکترونیک نوری در میان موارد استفاده دیگر استفاده می‌شود.

در حال حاضر محدودیت‌های کمتری در مورد نحوه گام برداشتن در ترازو وجود دارد که حداکثر سایز ۴۸ اروپایی را نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از بزرگترین ارتقاء در S400 Pro صفحه نمایش رنگی ۳.۵ اینچی در مقایسه با Mijia Body Fat Scale S400 است. به گفته این شرکت، این صفحه نمایش روشنایی و کنتراست بالاتری را در مقایسه با صفحه نمایش‌های LED سنتی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش همچنین راهنمایی‌هایی را برای کمک به کاربران برای ایستادن صحیح در طول عملیات ارائه می‌دهد.

میجا S400 Pro ترازوی کارآمد شیائومی

این محصول از اتصال با برنامه Xiaomi Home پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات مختلف از جمله روشنایی صفحه را به راحتی از برنامه سفارشی کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در هر زمان به داده‌های سلامتی دسترسی داشته باشند، تغییرات بدن را ردیابی کنند و برای کاهش وزن سالم راهنمایی دریافت کنند.

S400 Pro از فناوری اندازه‌گیری بیوایمپدانس با فرکانس بالا و پایین دو فرکانس ۵۰ کیلوهرتز و ۲۵۰ کیلوهرتز برای اندازه‌گیری مقادیر امپدانس مایعات درون سلولی و خارج سلولی استفاده می‌کند و داده‌های مربوطه مانند توده چربی، درصد چربی بدن و غیره را به‌طور دقیق تشخیص می‌دهد. طبق گزارش، همبستگی بین داده‌های اندازه‌گیری شده آن و استاندارد طلایی DEXA بیشتر از ۹۳ درصد است.

میجا S400 Pro از ۴ باتری قلمی انرژی گرفته که طبق گزارشات، در صورت استفاده سه بار در روز، عمر باتری ۱۵۰ روزه را ارائه می‌دهد. در حالی که دستگاه در حال حاضر برای پیش خرید با برچسب قیمت ۱۷۹ یوان (۲۵ دلار) در دسترس است، قیمت خرده فروشی ۲۴۹ یوان ( ۳۵ دلار) خواهد بود.

در دیگر خبرها پیش‌بینی می‌شود که شیائومی مجموعه تبلت‌های پریمیوم جدید خود را که احتمالاً سری شیائومی  پد ۷ نامیده می‌شود، در اوایل سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که حداقل سه مدل مختلف وجود خواهد داشت که دو مدل آن دارای سخت‌افزار سطح پرچم‌دار هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این برند اولین تبلت OLED خود را در سال جاری معرفی کند.  در اوایل سال جاری، شیائومی Pad 6s Pro را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی ال سی دی باکیفیت، در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بود. شایعه شده است که مدل پایه شیائومی پد ۷ از برخی از سخت افزارهای خود از جمله Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده مجدد خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا