اخبار تکنولوژی

گوشی Find X7 Pro اوپو با دوربین تله فوتو بزرگتر همراه است

جزئیات اولیه در مورد گوشی Find X7 Pro شروع به آشکار شدن کرده است. پست اخیر DCS اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های دوربین Find X7 Pro آینده ارائه می‌دهد.

Find X6 Pro، مدل قبل مورد توجه علاقه‌مندان به فناوری به دلیل سیستم چشمگیر دوربین خود قرار گرفت. این مدل از دوربینی با یک سنسور بزرگ ۱ اینچی سونی IMX 989 به عنوان دوربین اصلی، به همراه دو دوربین کمکی با سنسور سونی IMX 890 بهره می‌برد.

سیستم دوربین Find X6 Pro قابل توجه بود، نه تنها به دلیل سنسور دوربین اصلی بزرگ، بلکه به دلیل سایز قابل توجه دوربین‌های کمکی، که دارای اندازه سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ است. جزئیات سیستم دوربین Find X7 Pro توسط DCS فاش شده است. انتظار می‌رود سیستم دوربین شامل سنسورهای سری IMX 9 و IMX 8 سونی باشد، اگرچه مدل‌ها و سایزهای خاص این سنسورها هنوز مشخص نیست.

بسیار محتمل است که Find X7 Pro همچنان دارای سنسور دوربین ۱ اینچی Sony IMX 989 باشد، اما ممکن است بهبودهایی در دوربین‌های کمکی وجود داشته باشد. سایز دوربین‌های کمکی در حدود ۱/۱.۵± است. چیزی که در مورد Find X6 Pro ناامید کننده است این بوده که این تلفن تنها دارای لنز تله بوده و توانایی زوم اپتیکال ۲.۸ برابری دارد.

گوشی Find X7 Pro یک پرچمدار جذاب

این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. علاوه بر این، Find X7 Pro دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۲K ساخته شده توسط سامسونگ است. OPPO به همکاری خود با سامسونگ برای نمایشگر در مدل پرچمدار خود ادامه خواهد داد، در حالی که Xiaomi 13 Ultra یک نمایشگر تولید شده توسط یک OEM چینی ارائه می‌دهد.

تصاویر رندر جدیدی از اوپو Find N3 Flip آتی پس از عرضه مورد انتظار Find N2 Flip در بازار جهانی منتشر شده است. ۹۱mobiles اشاره می‌کند که دستگاه جدید یک نمونه اولیه دستگاه را نشان می‌دهد، به این معنی که ممکن بوده این طراحی نهایی نباشد، اما این چیزی است که او دارد.

طراحی Find N3 Flip کاملاً شبیه N2 Flip به نظر می‌رسد، اما تفاوت قابل توجهی در پیکربندی دوربین نهفته است. Find N3 یک دوربین تله فوتو اضافی در مقایسه با نسل قبلی خود دریافت می‌کند، Find N2 Flip راه‌اندازی دوربین دوگانه با دوربین اصلی زاویه باز و دوربین زاویه فوق العاده عریض را ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است که اگر شایعات دقیق باشند مبنی بر اینکه سیستم دوربین Find N3 Flip مشابه آنچه در Reno10 Pro وجود دارد، ممکن است همان سطحی از قابلیت‌های زوم را که در سایر دستگاه‌های پرچمدار دیده‌ایم ارائه ندهد. به عنوان مثال، دوربین تله فوتو در Reno10 Pro زوم اپتیکال ۲ برابری را ارائه می‌دهد. OnePlus 11 همچنین زوم ۲ برابری ارائه کرده است، به نظر می‌رسد OPPO دوست دارد لنزهای دور نزدیک را روی تلفن‌های خود قرار دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا بزودی اوپو این محصول خود را معرفی کرده و عرضه دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا