اخبار تکنولوژی

افشا مشخصات کلیدی گوگل پیکسل ۷ مینی

گفته می‌شود گوگل در حال توسعه دو گوشی جدید از سری پیکسل با اسم رمز Lynx و Felix بوده که مدل اول یک گزینه از سری پیکسل و دیگری گوشی تاشو جدید است. این اسمارتفون احتمالا همان پیکسل ۷ مینی پرشایعه بوده که بزودی از راه خواهد رسید.

به تازگی کاربر Kuba Wojciechowski یکی از کارشناسان صنعت اطلاعاتی درباره پیکسل ۷ مینی فاش کرد. در ماه جولای، Kuba ادعا کرد که Lynx می‌تواند سومین گوشی پیکسل پرچمدار سال جاری باشد. در آن زمان، او افشا نمود که سیستم دوربین مدل Lynx دارای حسگر اصلی سامسونگ GN1 و دوربین Sony IMX787 است. برای سلفی، دستگاه دوربین سونی IMX712 را ارائه می‌کند. در ماه سپتامبر، فروشنده ادعا کرد که دو سنسور سونی IMX712 روی دستگاه وجود دارد. یکی از آنها در جلو قرار دارد، در حالی که دیگری به عنوان یک حسگر اولتراواید عمل می‌کند.

Kuba بیان داشته که تراشه Wi-Fi 6E + بلوتوث کوالکام (WCNG6740) در گوشی Lynx Pixel وجود خواهد داشت. برای یادآوری، تراشه Broadcom BCM4389 در هر دو سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ به کار گرفته شد و گوشی Lynx از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیکسل ۷ مینی بزودی  معرفی خواهد شد

در بخش صفحه نمایش، مدل Lynx احتمالاً در مقایسه با مدل‌های موجود Pixel Pro دارای صفحه نمایش ضعیف‌تر است. صفحه نمایش ممکن بوده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ بهره ببرد. نمایشگرهای پیکسل ۶ پرو و ​​پیکسل ۷ پرو نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار هستند و همچنین وضوح بالای ۱۴۴۰ در ۳۲۱۰ پیکسل دارد. Kuba پیش بینی کرده که می‌تواند پیکسل ۷ مینی باشد. همانطور که برخی از نشریات گزارش دادند، مطمئناً به نظر نمی‌رسد تلفن Lynx پیکسل ۷a نام گیرد.

وقتی صحبت از Pixel 7 Mini می‌شود، اطلاعات فاش شده توسط افشاگر Digital Chat Station در ماه سپتامبر نشان داد که Pixel 7 Mini یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش کوچک است. او همچنین ادعا کرد که این دستگاه با اسم رمز «نیلا» تحت توسعه بوده. از این رو، مشخص نیست که Neila و Lynx دستگاه یکی هستند یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا