اخبار تکنولوژی

هدفون هوآوی Freebuds SE 2 معرفی شد

هوآوی Freebuds SE 2 در چین رونمایی شد و یک گزینه جدید و مقرون به صرفه است که ویژگی‌های مطلوبی به عنوان هدفون بی سیم با قیمت ۱۷۹ یوان ارائه می‌دهد. در حالی که در ابتدا در چین موجود بود، این احتمال وجود دارد که این هدفون ها در بازار جهانی نیز عرضه شوند، مشابه مدل Freebuds SE که در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است.

هوآوی Freebuds SE 2 به طور انحصاری در رنگ سفید سرامیکی عرضه می‌شود. قابل ذکر است که کیس شارژ این هدفون دارای LED بوده که بر اساس میزان شارژ باقی مانده تغییر رنگ می‌دهند و روشی مناسب برای نظارت بر سطح باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

Freebuds SE 2 از فناوری حذف نویز فعال استفاده نمی‌کند. با این وجود، از کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کند. با داشتن باتری ۴۱ میلی آمپرساعتی و کیس شارژ با باتری ۵۱۰ میلی آمپرساعتی، کاربران می‌توانند با یک بار شارژ هدفون حداکثر ۹ ساعت پخش رسانه‌ای داشته باشند. استفاده از کیس شارژ، زمان پخش را تا ۴۰ ساعت افزایش می‌دهد.

این هدفون کاملا ضدآب نیست و از گواهی IP54 بهره می‌برد که به معنای مقاومت در برابر پاشش آب است. با این حال، هواوی به کاربران توصیه می‌کند حتی با داشتن گواهی ضد پاشش آن، با احتیاط از دستگاه استفاده کنند.

در چین، Freebuds SE 2 با قیمت ۱۷۹ یوان، تقریباً معادل ۲۵ دلار برای خرید در دسترس است. تاریخ عرضه جهانی مشخص نشده است.

هوآوی Freebuds SE 2 از راه رسید

در دیگر خبرها هواوی یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در بازار جهانی عرضه کرده است. هوآوی Nova Y71 اکنون با صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی و باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در وب سایت این شرکت لیست شد. این گوشی با یک دوربین سه گانه در عقب، طراحی جذابی ارائه می‌دهد. گوشی ۴G از چیپست Kirin انرژی گرفته و مانند باقی گوشی‌های هواوی فاقد خدمات گوگل است.

هواوی نوا وای ۷۱ یک گوشی هوشمند میان رده بوده اما با طراحی جذاب عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک طراحی منحنی بوده که شامل یک ماژول دوربین استوانه‌ای می‌شود. در قسمت سلفی، یک بریدگی U شکل و حاشیه‌های نازک در طرفین تعبیه شد. وزن آن تقریباً ۱۹۹ گرم و ضخامت آن ۸.۹۸ میلی‌متر است. همچنین یک جک هدفون روی دستگاه وجود دارد که در بیشتر گوشی‌ها حذف شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۶ اینچی TFT LCD با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۲۶ درصد و وضوح HD+ (1600 x 720 پیکسل) است. چنین پنلی می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد. هوآوی در صفحه محصول به پردازنده دستگاه اشاره‌ای نکرده اما قرار است Kirin 710A باشد. این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که با اسلات کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

برای دوربین، Nova Y71 شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، حسگر ۵ مگاپیکسل با زاویه فوق عریض ۱۲۰ درجه و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4) می‌شود. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شد. این دستگاه یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته که گفته می‌شود نیم هفته دوام می‌آورد. همچنین باید به فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سوپرشارژ این شرکت هم اشاره کنیم. این دستگاه هواوی EMUI 12 مبتنی بر هارمونی او اس دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا