اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی Red Magic 9 فاش شد

چیپست پرچمدار بعدی کوالکام با نام Snapdragon 8 Gen 3 در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. با این حال، افشای جزئیات آن در حال حاضر آغاز شده است. اخیرا متوجه شدیم که اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گران‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. اکنون این چیپست در Geekbench با گوشی Red Magic 9 رویت شد.

گوشی هوشمند جدیدی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. از شماره مدل Nubia NX769J، مشخص است که این دستگاه یا سری Nubia Z60 یا نمونه اولیه دستگاه Red Magic سری ۹ همراه می‌شود. اسم رمز این مادربرد Pineapple بوده و دارای یک خوشه هسته ۱+۵+۲ است که قبلا توسط Ice Universe آشکار شده بود.

فرکانس پایه دستگاه ۲.۲۷ گیگاهرتز بوده، در حالی که هسته اصلی می‌تواند تا ۳.۱۹ گیگاهرتز برسد. این دستگاه در تست تک هسته‌ای ۱۵۹۶ امتیاز و در تست چند هسته‌ای Geekbench 5 امتیاز ۵۹۷۷ را کسب کرده است.

گوشی Red Magic 9 با طراحی هیجان انگیز

پیش از این، نسخه ادعایی سامسونگ Galaxy S24+ ایالات متحده نیز با امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ۲۲۲۳ و ۶۶۶۱ از Geekbench بازدید کرده بود. همانطور که گفته شد، نسخه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر سرعت فرکانس ۳.۳۰ گیگاهرتز را اجرا می‌کرد.

تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مطمئناً در هر دو جنبه تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بهبود یافته است، با این حال، شایعه شده که پردازنده گرافیکی روی چیپ نیز با عملکرد قابل توجهی همراه است. ما باید منتظر بمانیم تا برخی از معیارهای GPU به بیرون درز کند تا ایده‌ای از عملکرد داشته باشیم.

ردمجیک یکی از برندهای مطرح نوبیا در زمینه گیمینگ بوده که توانسته محصولاتی قابل توجه ارائه دهد. ردمجیک برند گیمینگ نوبیا زیربرند ZTE است که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. دستگاه نسل بعدی انتظار داریم سخت افزاری قدرتمند نسبت به نسل فعلی داشته و پیش بینی می‌شود بزودی از راه برسد.

ردمجیک برند مطرحی در زمینه گیمینگ بوده و اخیرا هم شاهد معرفی ردمجیک ۸ پرو با سخت افزاری به شدت قدرتمند بودیم. به هر حال باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا