اخبار تکنولوژی

گوشی Nokia C02 معرفی خواهد شد

در دهه قبل گوشی‌های هوشمند عمدتا باتری قابل تعویض و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون داشتند. اما در حال حاضر این موارد حذف شده و ویژگی دیگری جایگزین شد. حال به نظر رسیده که HMD قصد دارد بزودی گوشی Nokia C02 را با چنین مشخصه‌هایی عرضه دارد.

شرکت Nokia به تازگی از محصول اقتصادی با نام گوشی Nokia C02 رونمایی کرد. مدلی که نمایشگر ۴.۵ اینچی LCD با وضوح FWVGA+ داشته و نسبت تصویر این صفحه نمایش ۱۸:۹ است. دستگاه حاشیه نمایشگر بسیاری داشته و طراحی آن شبیه تلفن‌های هوشمند نسل قبل است و از جنس پلی کربنات و بخش عقبی با طرح بافت نانو بهره می‌برد.

گذشته از آن هم استاندارد IP52 را داشته که نسبتا ضدآب محسوب می‌شود. در قسمت دوربین یک حسگر اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر سلفی ۲ مگاپیکسلی برای آن تدارک دیده شده و البته حسگر اصلی فلاش LED هم دارد. همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته که قابل تعویض است و اگر صدمه‌ای دید می‌توانید آن را تغییر دهید.

گوشی Nokia C02 با طراحی نوستالوژیک

در بخش سخت افزاری، نوکیا C02 از یک پردازنده چهار هسته‌ای نامشخص با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این پردازنده با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 همراه است. در بخش نرم افزاری، گوشی اندروید ۱۲ (نسخه Go) را دربرگرفته و تا ۲ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند.  برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت HMD رفت تا اطلاعات کامل را بدست آورد.

انتظار داریم در MWC 2023 شرکت نوکیا چندین محصول دیگر هم معرفی کند. بنابراین مدل‌های بهتر را در این رویداد رونمایی کرده و محصول تازه رونمایی شده در سکوت خبری معرفی شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا