اخبار تکنولوژی

ساعت شیائومی Kids Smartwatch 7C در راه است

شیائومی قرار است از یک ساعت هوشمند کاملاً جدید برای کودکان رونمایی کند: ساعت هوشمند شیائومی Kids Smartwatch 7C! می‌دانیم که شیائومی به خاطر طیف متنوعی از محصولاتش شناخته شده است. این شرکت بزودی ساعت جدیدی را به‌طور خاص برای کودکان عرضه می‌کند. ما ساعت هوشمند آینده ۷C را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌ایم.

ساعت هوشمند شیائومی ۷C با شماره مدل MTSB28XUN را در پایگاه داده خود مشاهده کرده‌ایم. متاسفانه این تنها اطلاعاتی است که ما داریم. آخرین یافته‌های ما تأیید می‌کند که این ساعت بزودی معرفی خواهد شد، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات آن نداریم. با این وجود، دستگاه‌های شیائومی که کودکان را هدف قرار می‌دهد معمولاً برای کودکان و والدین آنها بسیار مفید است.

ساعت هوشمند کودکان شیائومی ۷C از پشتیبانی اتصال ۴G برخوردار است که در واقع عنصری حیاتی برای ساعت هوشمند کودکان است. این به کودکان بدون تلفن اجازه می‌دهد تنها با ساعت هوشمند با والدین خود تماس صوتی برقرار کنند. والدینی که نگران صرف زمان زیاد فرزندانشان با تلفن هستند، ممکن است این ساعت را برای حفظ ارتباطات اولیه بخرند. اگرچه ممکن است یک سناریوی مورد استفاده کامل نباشد، دیدن شیائومی در حال معرفی دستگاهی خاص برای کودکان بسیار عالی است.

شیائومی Kids Smartwatch 7C در نزدیکی است

در دیگر خبرها Xiaomi  پیشتر از ساعت شیائومی Watch S4 Sport در رویداد سالانه Lei Jun برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. Watch S4 Sport از تست‌های آستانه لاکتات حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. از طریق آزمایش، اوج قدرت استقامت هوازی کاربر را می‌توان کنترل کرد، که به طور موثر به بهبود سطح استقامت با توجه به ضربان قلب اندازه گیری شده و در تمرین سرعت کمک می‌کند. این ویژگی توسط الگوریتم ورزشی ارائه شده توسط Suunto، سازنده ساعت پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر این، گجت پوشیدنی به ناوبری مسیر ساعت نیز مجهز شده که از ردیابی بازگشت، بازگشت به خط مستقیم و یادآوری انحراف پشتیبانی می‌کند. پوستر رسمی نشان می‌دهد که ساعت شیائومی Watch S4 Sport دارای صفحه گرد است و در رنگ‌های مشکی و نارنجی موجود است. تاج چرخان در سمت راست بدنه به وضوح قابل مشاهده است. این محصول در جایگاه یک ساعت هوشمند حرفه‌ای قرار گرفته است.

ناگفته نماند، این ساعت مچی پریمیومی است که با برچسب قیمت ۲۰۰۰ یوان (معادل ۲۷۵ دلار یا ۲۵۰ یورو) عرضه می‌شود. دارای بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود است. کاربران می‌توانند از بین چهار بند فلورالاستومر، سیلیکون، بافته شده و تیتانیوم میلانی انتخاب کنند. سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در عقب نیز توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. به گفته این شرکت، سنسور به دقت ۹۷.۲ درصد دست می‌یابد.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون ساعت شیائومی Kids Smartwatch 7C باید منتظر ماند تا شرکت چینی محصول جدید خود را معرفی کرده و حقیقت را روشن سازد. احتمالا در بازار چین نیز عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا