اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعاتی از گوشی وان پلاس Ace 3 Pro

در تاریخ ۴ ژانویه، OnePlus قرار است OnePlus Ace 3 را در بازار چین معرفی کند. انتظار می‌رود سری Ace 3 دارای دو مدل دیگر باشد، یعنی Ace 3V و Ace 3 Pro. در حالی که گزارش‌های اخیر بینش‌هایی را در مورد مشخصات نوع ۳V ارائه کرده است، یک افشا جدید از Digital Chat Station افشاگر اکنون برای اولین بار مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3 Pro را فاش کرده است.

با نگاهی به گذشته، OnePlus Ace 2 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در آگوست ۲۰۲۳ رونمایی شد. افشای جدید نشان می‌دهد که OnePlus در حال تسریع جدول زمانی عرضه Ace 3 Pro است. به جای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، اکنون عرضه احتمالی آن در نیمه اول پیشنهاد می‌شود. به طور دقیق‌تر، به نظر می‌رسد که Ace 3 Pro ممکن است در سه ماهه اول به طور رسمی معرفی شود و فاصله ۶ ماهه‌ای نسبت به نسل قبلی خود حفظ کند.

انتظار رفته OnePlus Ace 3 Pro دارای یک پنل OLED با لبه خمیده باشد که توسط BOE تولید شده است. پیش بینی می‌شود که دستگاه ممکن است همان صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی موجود در Ace 3 را حفظ کند و وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. در بخش سخت افزاری، Ace 3 Pro دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x است. در حالی که در افشا به آن اشاره نشده، به احتمال زیاد دستگاه ممکن است تا ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 را ارائه دهد.

وان پلاس Ace 3 Pro از راه می رسد

افشاگر افزود که دستگاه دارای یک فریم وسط فلزی و یک بدنه عقب شیشه‌ای خواهد بود. این فاش اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین، ظرفیت باتری یا قابلیت شارژ آن ندارد. با این حال، احتمالاً دارای اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 است. OnePlus Ace 2 Pro نسخه جهانی نداشت. از این رو، مشخص نیست که آیا نسخه جهانی Ace 3 Pro وجود خواهد داشت یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس محصول جدید خود را بزودی معرفی کند. گوشی پرچمداری که با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد و طراحی نسل جدیدی ارائه می‌دهد. وان پلاس پیشتر بود که مدل پرچمدار وان پلاس ۱۲ را معرفی کرد و اکنون منتظریم تا شاهد رونمایی مدل‌های دیگر برای سال ۲۰۲۴ باشیم.

اکنون که در ابتدا سال ۲۰۲۴ هستیم، باید تا پایان سال شاهد معرفی گزینه‌های بیشتری باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا