اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی M44 5G سامسونگ بزودی معرفی می شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه مدل گلکسی M44 5G در آینده نزدیک است. دستگاه آینده جدیدترین محصول از سری محبوب گلکسی M بوده که شایعه شده به‌زودی عرضه می‌شود. اکنون، قبل از عرضه بر روی یک پلتفرم گواهی جدید مشاهده شده است.

گلکسی M44 5G غول فناوری کره جنوبی در بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M446K مشاهده شد. پایگاه داده آنلاین نشان داد که این مدل از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. این فهرست همچنین نام گلکسی M44 5G را تأیید می‌کند. آخرین گزارش همچنین به راه‌اندازی قریب الوقوع دستگاه اشاره دارد، زیرا اخیراً در گزارش‌های متعددی رویت شده است.

درست مانند لیست بلوتوث SIG، گلکسی M44 5G نیز در پلتفرم صدور گواهی NRRA در کره جنوبی مشاهده شد. علاوه بر این، افشا تصویر زنده طراحی آن را نیز آشکار کرد. همه اینها نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در آستانه معرفی است. فهرست بنچمارک GeekBench برخی از مشخصات کلیدی آن را تایید کرد. این محصول دارای یک پردازنده کوالکام Snapdragon 888 بوده که با ۶ گیگابایت رم همراه است. این گوشی هوشمند با رابط کاربری سفارشی One UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

گلکسی M44 5G یک میان رده پرادعا

تصاویر زنده نشان داد که سامسونگ M44 5G دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که به صورت عمودی با یک فلاش LED روی هم قرار گرفت. به نظر می‌رسد پنل عقب آن دارای روکش مات باشد، اما جزئیات دقیق دیگر مانند مشخصات دوربین و پارامترهای نمایشگر هنوز مشخص نیست. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

این برند هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. انتظار داریم پیش از پایان سال ۲۰۲۳ این مدل را شاهد باشیم که به عنوان یک رده بالا خوش قیمت از راه خواهد رسید. در اخباری مرتبط برند کره‌ای گوشی گلکسی S23FE را به عنوان قاتل پرچمدار معرفی کرده که از ویژگی‌های پرچمدار و قیمت مناسب برخوردار است.

این مدل اکنون برای خرید دردسترس بوده و M44 نیز انتظار داریم در آینده نزدیک از راه برسد. برند کره‌ای در تلاش است تا یک میان رده جذاب و خوش قیمت را ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا