اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی Z Fold 6 در پنج رنگ عرضه می شود

تنها سه ماه تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ فاصله داریم. ما به طور انحصاری چند هفته پیش فاش کردیم که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در اوایل جولای برگزار خواهد کرد. پیش از معرفی رسمی گوشی گلکسی Z Fold 6، انواع رنگ و فضای ذخیره‌سازی آن به بیرون درز کرده است.

گلکسی زد فولد ۶ احتمالاً حداقل در پنج گزینه رنگی عرضه خواهد شد: مشکی، صورتی روشن، دریایی، سایه نقره‌ای و سفید. راس یانگ، یکی از اعضای این صنعت، فاش کرد که انواع رنگ سیاه و سفید Crafted در حجم کمتری در دسترس خواهند بود، بنابراین احتمالاً رنگ‌های انحصاری آنلاین خواهند بود. او همچنین فاش کرد که گلکسی زد فولد ۶ در انواع حافظه های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات، گلکسی زد فولد ۶ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵ تغییرات قابل توجهی در طراحی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، بدنه باریک‌تر، عریض‌تر و کوتاه‌تری خواهد داشت که استفاده از صفحه نمایش بیرونی آن را در حالت بسته آسان‌تر می‌کند. افراد همیشه از گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ به خاطر باریک بودن بیش از حد برای تایپ در هنگام بسته انتقاد کرده‌اند. امیدواریم که سامسونگ آن را بهبود بخشد و مشکل را با گوشی آینده خود برطرف کند.

گوشی گلکسی Z Fold 6 در رنگ بندی متنوع

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ از همان سیستم دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۱۰ مگاپیکسلی در عقب گوشی قبلی خود استفاده کند. این می‌تواند دارای باتری بزرگ‌تر باشد که احتمالاً منجر به عمر باتری طولانی‌تر می‌شود. این می‌تواند اولین نسخه One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا کند و هفت سال آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

در دیگر خبرها سامسونگ در تلاش بوده بزودی گوشی گلکسی زد فولد ۶ را به عنوان محصولی تاشو و با طراحی و مشخصات بهبودیافته معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده است. انتظار داریم طرفداران سامسونگ شاهد پیشرفت‌های جدیدی در گلکسی زد فولد ۶ باشند که انتظار می‌رود در ماه جولای امسال رونمایی شود. گزارش‌های جدید، با حسن نیت افشاگر Ice Universe، ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ Z Fold 6 را نشان داده است. با این حال گفته می‌شود Z Fold 6 سبک‌تر از نسل قبلی است.

به گفته این افشاگر، Galaxy Z Fold 6 دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به یاد داشته باشید که گلکسی زد فولد ۳، فولد ۴ و فولد ۵ همگی دارای باتری هم ظرفیت بودند و از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کردند. مانند Z Fold 5، Fold 6 نیز ممکن است از شارژ بی سیم ۱۵ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۴.۵ واتی پشتیبانی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا