اخبار تکنولوژی

تبلت جان سخت سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۵ معرفی شد

تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ در نمایشگاه فناوری الکترونیک (CES) 2024 رونمایی شد. تبلت Active جدید که برای استفاده سخت ساخته شده، دارای ساختاری بادوام و مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی سخت است.

در حالی که این شرکت تمام مشخصات و ویژگی‌ها را فاش کرده است، جزئیات مربوط به قیمت و در دسترس بودن آن هنوز در انتظار است.   ابعاد Galaxy Tab Active 5بیش از ۱۲۶.۸ در ۲۱۳.۹ در ۱۰.۱ میلیمتر و وزن آن ۴۳۳ گرم است. این دستگاه مقاوم به استانداردهای MIL-STD-810H مجهز شده و دارای سه دکمه فیزیکی به همراه باتری قابل تعویض توسط کاربر است.

با پوشش محافظ ورودی، تبلت در سقوط از ارتفاع ۱۲ متری بدون آسیب باقی می‌ماند. دارای استاندارد IP68 برای ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر آب و دارای محافظ گوریلا گلس ۵ در جلو هم است. علاوه بر این، قلم S Pen را پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Tab Active 5 دارای یک پنل ۸ اینچی LCD است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. برای عکس  سلفی، دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد و پنل عقب آن دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است که از فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

گلکسی تب اکتیو ۵ از راه رسید

نسخه اندروید دقیق دستگاه مشخص نیست، اما گفته می‌شود که با اندروید ۱۲ قدیمی‌تر همراه شد. در بخش سخت افزاری، چیپست Exynos 1380، ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.  برای ذخیره‌سازی بیشتر، این تبلت به یک اسلات کارت microSD مجهز شده است.

تب اکتیو ۵ دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپرساعتی است و از اسکنر اثر انگشت جانبی بهره می‌برد. علاوه بر این، دستگاه به یک کلید فعال اختصاصی نیز مجهز شد. این تبلت ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت با پشتیبانی از eSIM، ۵G، پین pogo، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، پورت USB-C، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، NFC، پشتیبانی از Dolby Atmos، اسکنر انگشت و یک کلید فعال قابل تنظیم هم دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده تا محصولات متنوعی را در اختیار مخاطب خود قرار دهد. تبلت جدید نیز برای افرادی مناسب است که شغل سختی دارند و به دنبال تبلتی جان سخت و بادوام هستند. انتظار داریم بزودی جزئیات عرضه و قیمت توسط سامسونگ اعلام شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا