اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ال جی Gram اکنون توسط شرکت های دیگر تولید می شود

ال‌جی ظاهرا تصمیم گرفته است تولید سری لپ‌تاپ‌های سبک و باریک پرچم‌دار ال جی Gram خود را به یک ODM (تولیدکننده طراحی اصلی) واگذار کند. این بدان معناست که یک شرکت متفاوت، نوت‌بوک‌های گران‌قیمت خود را می‌سازد و از تولید داخلی فاصله می‌گیرد.

طبق یک گزارش جدید، مدل‌های آتی Gram توسط شرکت تابعه Quanta Dafeng تولید خواهند شد. این یک ODM چینی است که قبلاً سایر محصولات ال جی الکترونیکس را نیز ساخته است. همچنین مسئولیت ساخت مدل‌های PC میان رده و حتی نوت‌بوک‌های گرم ۲-در-۱ را بر عهده خواهد داشت. یکی از کارشناسان داخلی اعلام کرد که ال‌جی گرم پایه قبل از برون‌سپاری اخیرش، در سایت نانجینگ ال‌جی تولید شده است.

منبع نزدیک به این موضوع افزود که کاهش هزینه و بهبود کارایی احتمالاً دلیل تغییر این غول فناوری کره جنوبی است. بر اساس گزارش‌ها، کارخانه ال‌جی نانجینگ در سه ماهه سوم سال جاری با ضرر ۲.۴ میلیارد وون مواجه شده است. بنابراین حرکت برون سپاری می‌تواند به برند کمک کند تا زیان‌های خود را کاهش دهد. در گزارش مالی اخیر خود، واحد فروش لپ‌تاپ و محصولات فناوری اطلاعات ال‌جی نیز ۲۰.۵ میلیارد وون زیان دید.

این شرکت معتقد است که کاهش تقاضا برای کاهش تقاضا برای محصولات فناوری اطلاعات دلیل اصلی این کاهش است. برای کسانی که نمی‌دانند، سری لپ تاپ‌های پریمیوم ال جی گرم ۲۰۲۳ در ماه ژوئن عرضه شد. به طور مشابه، ال‌جی گرم SuperSlim اولد نیز در اوایل امسال به عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ این برند با پنل OLED عرضه شد.

ال جی Gram دیگر توسط این شرکت ساخته نمی شود

در دیگر خبرها اوایل سال جاری، LG از نمایشگر قابل حمل بی سیم ال جی StanbyMe Go جدید در بازار خانگی کره جنوبی رونمایی کرد. این دستگاه بعدها در ایالات متحده عرضه شد و اکنون، بالاخره راهی بازار جهانی شده است.

این نمایشگر بزرگ دارای یک پنل ۲۷ اینچی IPS LCD است که وضوح Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و پردازنده چهار هسته‌ای آن از هوش مصنوعی برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر برخوردار است. حتی می‌تواند محتوای با وضوح پایین‌تر را به کیفیتی نزدیک به FHD ارتقا دهد.

قابل ذکر است که StanbyMe از پشتیبانی لمسی نیز پشتیبانی دارد و امکان اعمال ورودی مختلف مانند کشیدن انگشت، ضربه زدن و بزرگنمایی را فراهم می‌سازد. با یک بار شارژ کامل، مانیتور قابل حمل بی‌سیم می‌تواند تا ۳ ساعت با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا