اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند آیکیو در راه است

در حالی که سری iQOO 12 هنوز در ذهن ما تازه است، این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی سری Neo 9 در ماه دسامبر است. این سری شامل دو دستگاه Neo 9 و Neo 9 Pro خواهد شد. اما این همه ماجرا نیست، یک افشای جدید نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار یک ساعت هوشمند آیکیو و یک هدفون بی‌سیم را در کنار گوشی‌ها داشته باشیم.

دستگاه‌های مورد بحث iQOO Watch و iQOO TWS 1e هستند. ۹۱mobiles به طور انحصاری جزئیات این گجت‌ها را در کنار رندر رسمی از آنها فاش کرد. همانطور که می‌بینید ساعت iQOO دارای یک قاب دایره‌ای شکل با تاج چرخشی در بالا و یک دکمه در پایین در سمت راست است. این ساعت مشکی است، دارای واچ فیس iQOO و نواری که احتمالاً از سیلیکون ساخته شد.

گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ساعت iQOO ممکن است یک ویوو Watch 3 با نام تجاری جدید باشد که ماه گذشته عرضه شد. Vivo قبلاً یک نسخه محدود ساعت هوشمند ویوو Watch 2 با طراحی الهام گرفته از iQOO عرضه کرده بود، بنابراین این ساعت آینده iQOO ممکن است استراتژی مشابهی را دنبال کند.

ساعت هوشمند آیکیو در نزدیکی

ساعت هوشمند آیکیو

در ادامه، iQOO TWS 1e آینده نیز پیشنهاد می‌شود که یک ویوو TWS 3e تغییر نام‌دهنده باشد که چند روز پیش عرضه شد. تنها تفاوت، گزینه جدید رنگ مشکی دو رنگ بوده که از iQOO الهام گرفته شد. با این وجود، یک نوع سفید نیز از هدفون وجود دارد. انتظار می‌رود iQOO TWS 1e با درایور پویا ۱۱ میلی متری و پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC) عرضه شود.

این دستگاه دارای جلوه‌های صوتی پانورامیک DeepX 3.0 و ۳D Panoramic Audio برای تجربه صدایی همه‌جانبه خواهد بود. انتظار رفته عمر باتری حدود ۹ ساعت با حذف نویز فعال باشد.

اگرچه تاریخ عرضه به طور رسمی توسط این برند تأیید نشده، اما گزارش دادیم که iQOO گوشی‌های هوشمند سری Neo 9 را در ۲۷ دسامبر عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود به زودی تایید رسمی از سوی این شرکت ارائه شود. برند چینی در تلاش بوده مدل‌های متنوعی را تدارک بیند، گزینه‌هایی که طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا تاریخ موردنظر منتظر ماند و مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا