اخبار تکنولوژی

ساعت آنر Watch GS 3i معرفی شد

شرکت Honor به تازگی از ساعت هوشمند آنر Watch GS 3i خود رونمایی کرد. مدلی که از نمایشگر امولد، عمرباتری طولانی، حسگرهای نظارت برسلامتی و برخی دیگر مجهز است.

آنر Watch GS 3i دارای صفحه نمایش رنگی ۱.۳۹ اینچی AMOLED با وضوح بالا است. نمایشگر با نور سه بعدی و شیشه منحنی باریک محافظت می‌شود. این ساعت با صفحه گرد و ظاهری جذاب و کامل شبیه به سری قبلی GS 3 توسعه یافت. طراحی کلی آن ساده و در عین حال ظریف بوده و برای استفاده روزانه و تمرینات مناسب است. این ساعت هوشمند یک باتری ۴۵۵ میلی آمپرساعتی دارد که تا ۱۴ روز عمر باتری را برای مخاطب رقم می‌زند.

یکی از ویژگی‌های اصلی ساعت GS 3i قابلیت نظارت بر سلامت است. این ساعت از نظارت بر اشباع اکسیژن خون پشتیبانی کرده که درصد ظرفیت ترکیبی اکسیژن و هموگلوبین خون را اندازه می‌گیرد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا تغییرات بدن خود را پیگیری کرده و سلامت و تندرستی کلی خود را تضمین کنند. این ساعت همچنین از سنجش ضربان قلب ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌کند که در صورت بالا یا پایین بودن ضربان قلب به کاربران هشدار می‌دهد.

آنر Watch GS 3i با نمایشگر امولد

علاوه بر این، آنر Watch GS 3i بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی شامل ۱۵ حالت ورزشی حرفه‌ای و ۸۵ حالت ورزشی سفارشی را دربرمی‌گیرد. این ساعت می‌تواند داده‌های ورزشی کاربر مانند مسافت، سرعت و کالری سوزانده شده را ضبط کند. این ساعت همچنین از تشخیص خودکار ورزش پشتیبانی کرده و پس از شروع تمرین، داده‌ها را ضبط می‌کند.

Watch GS 3i با ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شده که فضای کافی را برای ذخیره ۵۰۰ آهنگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت همچنین از عملکرد NFC پشتیبانی کرده و بیش از ۳۰۰ شهر را پوشش می‌دهد. عملکرد NFC به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت  انجام داده و به خدمات حمل و نقل عمومی به سرعت و به راحتی دسترسی داشته باشند.

در مورد قیمت، آنر Watch GS 3i در دو نسخه موجود است: یک نسخه اسپورت و یک نسخه فشن. نسخه اسپورت از ۶۹۹ یوان (حدود ۱۰۰ دلار) شروع می شود، در حالی که نسخه فشن از ۷۹۹ یوان ( ۱۱۵ دلار).


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا